رویداد سرمایه‌گذاری پویانمایی سریال و سینمایی - ۲۴ الی ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۴ - مهلت ارسال آثار: تا ۵ دی‌ماه
  فراموشی کلمه عبور ورود ثبت نام
خانهاخبار
15 اردیبهشت 1405
 

دو انیمیشن همچنان روی پرده است

با وجود گذشت حدود یک ماه و نیم از آغاز فصل تازه اکران، همچنان دو انیمیشن روی پرده سینماهاست و با وجود به نمایش درآمدن فیلم‌های کمدی از ابتدای اردیبهشت، اینطور که به نظر می‌رسد، سینماداران همچنان تمایل دارند، انیمیشن در سالن‌های‌شان روی پرده باشد.
دو انیمیشن همچنان روی پرده است

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی پویانمایی، دو انیمیشن «افسانه سپهر» و «ژولیت شاه» در سینماهای تهران و شهرستان‌ها به اکران خود ادامه می‌دهند و تعداد سینماهای نمایش‌دهنده این دو انیمیشن نشان می‌دهد که همچنان سینماداران متقاضی ادامه اکران این دو فیلم هستند.

 

انیمیشن سینمایی «افسانه سپهر» به کارگردانی عماد رحمانی، مهرداد محرابی و تهیه‌کنندگی مهدی جعفری‌جوزانی که از سوم دی ماه به اکران درآمد، همین حالا در ۵۳ سالن سینما در سراسر کشور روی پرده است. سینماداران در مشهد، اصفهان، شیراز،‌ اهواز، آبادان، کرمانشاه، نیشابور، تبریز، دماوند، ورامین، زنجان، یزد، گرگان، قم،‌ بندرعباس، بجنورد، شاهرود، شهرکرد و... به اکران این انیمیشن ادامه می‌دهند. این اثر در تهران در حال حاضر در ۱۰ سالن روی پرده است. «افسانه سپهر» بیش از ۱۳ میلیارد در طول اکران خود فروش کرده است.

 

انیمیشن سینمایی «ژولیت شاه» به کارگردانی اشکان رهگذر و تهیه‌‌کنندگی آرمان رهگذر که در شرایط بد اجتماعی به نمایش درآمد، هم همچنان روی پرده است. این انیمیشن که از ۱۷ دی ماه اکران خود را آغاز کرد در سه پردیس سینمایی مگامال، هروی سنتر، و ملل در تهران به نمایش خود ادامه می‌دهد. این اثر تا به امروز نزدیک به یک میلیارد فروش داشته است.

کپی لینک صفحه